Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunta

Tältä sivulta löydät tietoa Hämeenlinnan seurakuntayhtymän kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnasta. Johtokunnan esityslistat ja pöytäkirjat löydät alempaa sivulta.

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunta vastaa seurakuntayhtymän kiinteistöjen, rakennusten ja kaluston sekä maa- ja metsäalueiden kunnossapidossa. Näihin liittyvät korjaukset ja hankinnat ovat johtokunnan vastuulla. Myös seurakuntayhtymän omistamat hautausmaat ja hautaamiseen liittyvien palvelujen ja tehtävien hoidosta huolehtiminen kuuluu johtokunnalle.

Esityslistat ja pöytäkirjat

Vuoden 2024 alusta alkaen Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan esityslistat ja pöytäkirjat ovat luettavissa Domus-järjestelmästä. Vuosien 2022-2023 pöytäkirjat löydät alempaa tältä sivulta.

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan esityslistatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan pöytäkirjatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Jäsenet

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokuntaan kuuluu  puheenjohtaja ja kymmenen jäsentä:

• Hauhon seurakunta 1 jäsen
  • Hämeenlinna-Vanajan seurakunta 8 jäsentä
  • Lammin seurakunta 1 jäsen.

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan puheenjohtajana toimii Iija Filén. Johtokunnan varapuheenjohtajana toimii Antti Puuska ja sihteerinä toimistosihteeri Kati Miettinen.

Jokaisella jäsenellä on henkilökohtainen varajäsen. Varajäsenet on merkitty alla olevassa listassa sulkuihin.

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan jäsenet 2023-2024

Hauhon seurakunta: Sari Salminen (Pirkko Nurminen, Hauho).

Hämeenlinna-Vanajan seurakunta: Iija Filén (Emmi Rantanen), Ilkka Sorsa (Kalervo Aaltonen), Heikki Koskela (Jurkka Sipilä), Marja-Leena Nykänen (Heli Nylander), Antti Puuska (Pasi Honkanen), Sara Kaloinen (Mika Lartama), Pia-Nina Mohr (Michael Nieminen), Vesa Koskinen (Satu Suonperä), Jari Nurmi (Hanna Heikkilä).

Lammin seurakunta: Mari Huostila (Marko Mikkola).

Luottamushenkilöiden yhteystiedot.