Yhteinen kirkkoneuvosto

Yhteinen kirkkoneuvosto valmistelee ja panee toimeen yhteisen kirkkovaltuuston päätökset. Kirkkoneuvoston toimikausi on kaksivuotinen.

Neuvostossa on 14 jäsentä ja ne jakautuvat seurakuntien välillä seuraavasti:

• Hämeenlinna-Vanajan seurakunta 11 paikkaa
  • Hauhon seurakunta 1 paikka
  • Lammin seurakunta 2 paikkaa.

Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Heli Ulvinen. Varapuheenjohtaja on Aulis Ansaharju (varajäsen Jurkka Sipilä). Neuvoston sihteerinä toimii talous- ja hallintojohtaja.

Jokaisella neuvoston jäsenellä on henkilökohtainen varajäsen, joka on merkitty alla olevassa listassa sulkuihin.

Esityslistat ja pöytäkirjat

Vuoden 2024 alusta alkaen Yhteisen kirkkoneuvoston esityslistat ja pöytäkirjat ovat luettavissa Domus-järjestelmästä. Vuosien 2022-2023 pöytäkirjat löydät alempaa tältä sivulta.

Yhteisen kirkkoneuvoston esityslistatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Yhteisen kirkkoneuvoston pöytäkirjatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Yhteisen kirkkoneuvoston jäsenet 2023-2024

Hauhon seurakunta: Liisa Ilonen-Teivonen (Aila Tapola)