Yhteinen kirkkovaltuuston päätöksiä: tuloveroprosentti säilyy ennallaan, talous- ja hallintojohtajan paikka uudelleen hakuun

Hämeenlinnan seurakuntayhtymän yhteinen kirkkovaltuusto päätti kokouksessaan 28.8.2023 tuloveroprosentin vuodelle 2024 sekä avata talous- ja hallintojohtajan viran uudelleen hakuun.

Hämeenlinnan seurakuntayhtymän tuloveroprosentti säilyy 1,30 prosentissa verotusvuonna 2024.

Hämeenlinnan seurakuntayhtymän talous- ja hallintojohtajan virka avataan uudelleen hakuun. Virka oli avoinna keväällä 2023 Ville Lehtosen irtisanouduttua, mutta yhteinen kirkkovaltuusto päätti kesäkuussa palauttaa asian takaisin valmisteluun. Uudessa haussa otetaan huomioon aiemmin keväällä virkaa hakeneet.

ulvi

Fri Sep 29 12:05:21 EEST 2023