Hämeenlinnan seurakuntayhtymä linjaa tilojen käytöstä kiristyvässä koronatilanteessa

Hämeenlinnan seurakuntayhtymä kiinnittää huomiota kiristyvään koronatilanteeseen.

Hämeenlinnan seurakuntayhtymä on vastuullinen tilojen vuokraaja. Siten rajoitamme tilojen käyttöä konserteissa ja muissa tartuntatautilain 58c mukaisissa tilaisuuksissa niin, että tilojen kapasiteetista voi olla käytössä vain 75%.

Tiloissamme on vahva maskisuositus. Tapahtumajärjestäjän velvollisuus on myös tarjota vieraille mahdollisuus käsidesin käyttöön. Seurakuntien tiloihin voi tulla vain terveenä.

Pandemiaryhmä suosittelee, että yksityistilaisuuksissa on läsnä vain 20 henkilöä.

Odotamme tarkempia tietoja rajoituksista sekä koronapassin käyttöönotosta. Ilmoitamme tarkentuvista ohjeista tällä sivustolla.

2021-11-26 17:11:59.0